Friday, December 16, 2011

Majis Perkawinan di New Hampshire - Part 2

Bersambung....


Salam,


Selepas beberapa bulan membuat persiapan semua rakan2 termasuklah keluarga pengantin, tibalah masanya kami2 ini nak kena deliver... ok part saya semuanya dah siap...


Pagi2 saya dan OH (other-half) dah berkemas2 dan memasukkan barang2 ke dalam kereta... berdebar2 juga maklum lah tersilap saja, kerja2 berbulan2 berkecai begitu sahaja... nak kena pastikan cake diposition yang betul takut fall apart pulak dan semua bahan2 keperluan/tools yang diperlukan ketika didewan nanti tidak tertinggal. Check-list disemak beberapa kali.... risaunya....


Alhamdulilah semua berjalan lancar, saya share gambar2 untuk dijadikan kenangan:


Nasib baik ada assistant
Lega rasanya bila cake selamat diletakkan atas meja..

Hantaran dari kedua belah pihak.. OH pun terlibat sama..

Bunga Manga 
Acara silat

Acara tabur coins kat budak2

Meja untuk para jemputan

posing dulu...semua happy kan

Majlis merenjis... first time.. pakai boh aje... mana yang dulu tidak diutamakan...

Pasangan Pengantin

Cuba perhatikan lace dibaju pengantin dengan lace dicake saya...cool..

Acara potong Cake

Saya & Other-half


Alhamdulilah semuanya berjalan lancar dan majlis dirai bersama sahabat-handai dan saudara-mara dengan semangat bergotong-royong..


Marsha





No comments:

Post a Comment