Wednesday, January 4, 2012

Twins 14th Birthday

Salam,


Anak2 membesar dengan sekelip mata. Tanpa disedari anak kembar saya sudah berumur 14 tahun. Masih terkenang bagaimana seronoknya membesarkan mereka semasa kecil. Semuanya mesti ada 2 sets.


Saya lebih beruntung kerana mendapat kembar sepasang. Jadi  saya mendapat kelebihan, boleh beli dress and juga shirt/short, juga boleh beli warna pink dan blue. Boleh ikat tocang dan juga boleh juga pendek....jadi no complain kan... semuanya boleh..


Di zaman dulu, jarang orang mendapat anak kembar tak macam sekarang.. double, triplet, quadruplet dan kembar lapan pun ada. Jadi bila bawa mereka berjalan semua orang tengok, termasuk siAbang yang baru pandai berjalan dah jadi 3 orang. Semuanya comel2.


Sekarang seorang dah jadi anak dara dan seorang bujang:











Minat setakat ni tak tahulah..sentiasa berubah2. Tapi yang pasti mereka mempunyai kebolehan melukis. Ingat lagi semasa mereka kecil tak pandai bercakap pun, mereka akan paksa saya draw gambar cartoon kegemaran mereka dan mereka akan perhati dengan penuh minat. Sekarang ni kedua2 mereka telah mengalah kan saya tentang bab melukis ni. Baru2 ni, kami belikan Bamboo tablet untuk mereka. Bolehlah enhance bakat yang ada.
Mereka meminati watak2 animations terutama dari Manga: Ini diantara latest drawing mereka.

 

 
Hidangan untuk HariJadi hanyalah dessert. Saya buatkan tiramisu chocolate cup dan filo with cheese filling.

 

 

Semoga mereka menjadi anak yang baik kepada keluarga, bangsa dan negara..


Marsha

No comments:

Post a Comment